ponedeljek, 20. september 2010

Utrinki prejšnjega tedna

Poplavam sta bili namenjeni že dve temi, naj bo dovolj.
Prejšnji teden je prinesel še kup ostalih drobnarij.
Otrokinja je bila pridna, za štiriletnico je kar lepo počivala in šla ob dogovorjenem terminu v vrtec. Jaz pa ne v službo. Sta imela "smeno" s starejšim bratom. Tako da sem imela na račun otrok cel teden "počitnic". Imam kar abonma v čakalnici pri pediatru. Morda bi lahko uredili bolj stalno nastanitev, vsaj parkirnega prostora ne bi bilo treba iskat. Danes sva šli spet tja, je pogumno potrpela, da so pobrali vse tri šive. Zdaj je, upam, za nekaj časa mir s pediatri.
Skuhala sem še eno marmelado. Tokratna runda je pristala v manjših kozarčkih. Ki so zahtevali tudi drugačne nalepke. Moje mnenje: sončne nalepkice so neskončno bolj prijazne. Naprintane pa bolj "user friendly" za manjše zaobljene kozarčke. Je pa lažje je stistini "Print" kot pisati na roke. Moderni časi, ni kaj.


No, pa tudi tehnika zataji. Prejšnji teden sem spet doživljala manjšo "vstajo strojev". Tale aparatek za izdelovanje nalepk (office supplies so zakon) je odrekel pokorščino po tretji nalepki. K sreči mi je prinesel vsaj tri, da so imele vse prejemnice enako marmeladico.
Naučila sem se, da če telefon zvoni, ko kličeš ustrezno številko, še ne pomeni, da tudi deluje. V napadu pospravljanja, ki se me je še pošteno držal, sem se namreč delno lotila tudi DHjeve pisarne. In sem obstoječi kabel za telefon zamenjala z daljšim, da gre do vtičnice lepo ob steni in ne več pod mizo. Vtaknila sem ga v napačno luknjo. Telefon je zvonil, zveza se pa ni vzpostavila. Bom razumela, ko bo velika. In prihodnjič, če se bom še kdaj lotila takšnih podvigov, sama sebi dvignila telefon, pa če se mi to zdi še tako trapasto.
Delo, ki ga opravljam v službi, k sreči omogoča tudi to, da lahko naredim kaj od doma, če je potrebno. Kar je imenitno. Če seveda zadeve funkcionirajo. Tokrat me je hecal službeni računalnik. Me je prisilil tudi v to, da sem doma zamenjala tipkovnico in miško, pa vseeno ni delovalo kot je bilo potrebno. Damn, pa je šlo dopoldne, polno delovne vneme za zezanje s tehniko. In stvari niso bile dokončane. Tako da vikend ni bil toliko sproščen, kot bi si morda želela. No, sem zmagala danes.

3 komentarji:

  1. Oho, nalepke. Kira grebatorka si, ej. Na vsak način hočeš pospraviti v žep naslov najboljše gospodinje. Zdej si morem pa še jaz nekaj umislit. :D

    OdgovoriIzbriši
  2. Ma neeee, tako samo kompenziram tista področja, kjer gospodinjstvo šepa... S tem se je bolj luštno ubadat kot s kakšno bolj zoprno stvarjo. Že tri dni čisto potihem negodujem nad sončnimi popoldnevi. Takrat se namreč jasno vidi, kakšna so recimo okna v kuhinji... V tem oziru je deževje čisto kul. ;)
    Tako da titulo predajam brez boja, kakšno takole bom pa ziher še objavila.

    OdgovoriIzbriši
  3. Haha, mi imamo vedno rolete dol, da nam ni treba zardevat ob sončnih popoldnevih.

    OdgovoriIzbriši