sreda, 24. marec 2010

Prišla je pomlad...

Ne le košček, še vse kaj več se skriva v tisti kuverti, ki me je danes čakala na pošti.
V veliki kuverti sem našla predpasnik in čestitko. Oboje veselo pomladno. Čestitka je lična, vesela, z rožicami, pisana, da jo je veselje pogledati. Besede so prijazne in tople. Med drugim piše, naj me predpasnik spremlja pri nastajanju dišečih dobrot. O, ja, to rada počnem. Ampak tale predpasnik je tako fleten, da nisem prepričana, da bo kdaj videl kuhinjo prav od blizu v času delovnega navala. Takrat se jaz namreč popackam, pošpricam, polijem... Ne vem če ni oblačil manj škoda. Se jih le da kupiti, tale predpasnik je pa edinstven. Zaenkrat sem še tako navdušena, da ga samo gledam, božam marjetke iz filca (se mi zdi), prišite samo z rumenim gumbkom (fimo?), da navihano frlijo cvetni lističi, skrbno našit pecelj in listke...
Ampak to še ni vse! Na "zadnji" strani se ne skriva samo rob ampak - druga stran. Bela, sveža, z velikim zelenim žepom z rumenim srčkom. Dva v enem! Detajli? Celoten predpasnik je zašit s sončno rumenim sukancem.


Pika na i? Ena taka marjetica, kot so bile vse, ki so sodelovale pri žrebanju, je bila nalepljena na kuverti. Ko sem kontaktirala Majo v zvezi z naslovom mi je bilo kar nerodno, da bi kakšno nažicala. Se mi dobro zdi, da jo kljub temu kar imam. Prav fletna je. Preprosta, vesela, sončna. Sem prepričana, da taka, kot Maja. Maja, izdelovalka predpasnikov, da ne bo pomote. ;)
Maja, še enkrat iskrena hvala! Naredila si mi veliko veselja.
Zadnje čase spoznavam, kako take doma izdelane stvari izžarevajo nekaj čisto posebnega. Prav začutiti se da ves trud, pozornost, veselje, ki so vdelani v posamezen izdelek. Upam, da bo tudi kakšen od mojih izdelkov žarel na tako poseben način.

3 komentarji:

  1. Majcha, a ti veš, da mal dražiš.... :)

    No, jaz pa vem, da je predpasnik zagotovo prišel v prave roke!

    Samo pazi, da ti ne pade v "potok" ;))...

    Pozdravček, končno.... :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Majcha, si me pustila čisto brez besed. Toliko lepih stvari si napisala! Predpasniček je že vedel, kam mora iti ;)

    Še enkrat iskrena, velika hvala za vse lepe besede. Bodi lepo in uživaj v pomladi :)

    OdgovoriIzbriši
  3. :) Samo eno vprašanje mam ... a mi ga boš enkrat pokazala? Dej no ...

    Se pa tud jaz strinjam, da je vedel, kam mora it - marjetice niso na njem kar tako za bv :)

    OdgovoriIzbriši