sobota, 15. januar 2011

Neandertalci

V naglici sem pred odhodom pustila trenirko kar na postelji. Zvečer, ko sem se šla v spalnico preoblačit, sem našla eno hlačnico umaknjeno na stran, na njej pa zložene "podobe iz pradavnine". Dete je risalo neandertalce (ki napadajo sabljaste tigre s sulico, če se slučajno ne vidi dobro) na sive ploščate kamne. Neznansko dobro izgleda, tako dobro, da sem kar pustila in še vedno letam okrog v kavbojkah.


In spomnila sem se, da moram pogledat, kako napreduje zbirka Otroci zemlje od J. M. Auel. Prvih pet sem prebrala na dušek, tri že v najstniških letih, kasneje ponovno prve tri in 4. in 5. del. Šesti del se menda piše, planiran je v letošnjem letu. Bom razmislila, ali mi ga bodo poslali z The Book Depository ali bom počakala na slovenski prevod. Če njihovi podatki držijo, imam še 73 dni časa za razmislek.

1 komentar:

  1. Prekrasni so neandrtalci; pravi strip! Spravi jh, obesi jih, vsekakor so vredni razstave!

    OdgovoriIzbriši