četrtek, 30. december 2010

Pridobitve zadnjega tedna

Random order - niso niti časovno niti po pomembnosti.

Piškoti.
Eni so nastali iz moje knjige, ki mi jo je lani prinesel Božiček. Tisti z naslovnice. Niso preživeli do slikanja. Taki strašno imenitni srčki, potreseni z lešniki. Ter dvoji po receptu moje tašče. Letos sem se morala sama spopasti z njimi, njej zdravje ne dopušča. Uspeli so na polno. Orehovi kifeljčki in "deviške prsi". Recepte objavim ob priliki, za zdajle samo ena slikca za lušt.


Zdravstvene zadeve. Starejši sine ima očala. Minus ena. Po potrebi - predvsem za na tablo in za podnapise. Prosim, sine, ne pojdi po maminih stopinjah... Otrokinja je bila operirana. Ista zadeva na podplatu se je ponovila in so danes spet odstranili. Tokrat brez nadležnega odlašanja in pošiljanja domov. Slikco povite noge sem že pokazala, očal pa še ne.



Majcha je bla priiiidna. Božiček je na več koncih prinesel zanimive in potrebne in močno zaželjene reči. Novo denarnico. Satenasto pižamo na gumbe. Še eno imenitno kuharsko knjigo. In eno šivalno knjigo. In kot ustrezno kvalificirana sem dobila še računski strojček s printerjem. Še dobro, da sem izpit naredila, sicer ne vem, kako bi se razpletlo, najbrž bi si ga morala kar sama kupiti...

2 komentarja:

  1. Čestitam za opravljen izpit in za krasne piškote.

    OdgovoriIzbriši
  2. Sandra, hvala za čestitke! Piškoti bodo pa za probat ob prvi priliki. ;)

    OdgovoriIzbriši