torek, 19. januar 2010

Vsevedna mama ;)

Že pred leti sta se fanta občasno čudila, "kako mame vemo, kaj otroci počnejo v kopalnici". Se je namreč marsikdaj zgodilo, da je prišel ven in bil poslan takoj nazaj zares roke umit.
Danes me je dočakalo svojevrstno presenečenje. Z otrokinjo sva šli do trgovine, da bi imeli lahko sploh kaj za večerjo. Fanta sta imela naročeno, naj se medtem stuširata. Ko sva se vrnili sta bila oba v pižamah pospravljena na sedežni, gledala sta nekaj po TV, brisače so čakale na dogovorjenem mestu, saj ne dosežeta previsoko namontiranih kljukic na vratih. Ko sem se jih lotila pospravit, mi je nekaj zasmrdelo. No, ne dobesedno, to se samo tako reče. Brisači sta bili suhi. Hmmm... "Sta se stuširala?" Ja, mami. Ob mojem "Reees?" sta začela malo skupaj lezt. Ja, mami, res. Pa tisti pogled "kako pa veš"? Jima povem, da jaz pa vem, da se nista in naj povesta po pravici. Ja, mami, sej se res nisva. Ampak kako si pa pogruntala? Sta dobila za nalogo, da pogruntata, kako sem pogruntala. In sta pogruntala. Da sta pozabila zmočit zaveso pri banji (banjo namreč sta, faconarja mala). Hja, ljuba sinova, za zaveso ne vem, brisače pa vsekakor.
Dobila sta predavanje o higienskem minimumu, tuširanje je bilo obvezno kljub temu, da sta bila že v pižamah in dobila sta na znanje, da bom naslednjič ravno tako vedela, tudi če bodo brisače mokre.
Dobila sta pa tudi plus točke. Za iznajdljivost že. Pa da sta našla eno luknjo v svoji zgodbi tudi. Pa čeprav moram biti "po uradni dolžnosti" huda in resna mama se mi vseeno malo fajn zdi, da me poskuša naraščaj okol prinest. Na zanimiv način. Bravo, fanta! ;)

2 komentarja:

  1. Tudi naši Frački ne gre v račun "kako vem". Pa potem vedno sprašje "A si me videla?", hehe. Na odgovor "da mamice vemo" pa vedno odgovarja kako komaj čaka, da bo mamica in bo tudi ona vse vedela. Posrečeno. :o)

    Uživajte!

    OdgovoriIzbriši
  2. Joj kolk super zgodbica....pa bravo fanta, super si se lotila "vzgoje"....

    OdgovoriIzbriši