petek, 1. januar 2010

KERI KOULI

Neeee, ne bo napisano v kakšnem narečju. Tukaj se kvečjemu kakšna majchiščina pojavlja. Tole mora biti objavljeno pred bilanco 2009 in mislimi na 2010. Ker tehnično paše še pod lani.
Keri kouli je ime enega vilinskega simbola, ki me je našel pred nekaj dnevi. Pomeni doslednost. Čeprav ga že pridno nosim, ker je tak fleten, za okrog vratu, je morala objava počakat na ustrezne podnapise. Ki sem jih takrat slišala, a si jih nisem zapomnila dovolj natančno, da bi si jih upala objavljati. "Prosto po majchi" pa ne gre, no...
Našel me je očitno v trenutku, ko sem ga rabila. Ko kolutkam za nazaj in delam načrte za naprej.
Podnapisi namreč pravijo takole:

....spodbuja doslednost koristnih ravnanj. Pomaga izpolniti nalogo, ki smo
si jo izbrali, izpeljati odločitve, brez dvomov in odvečne prtljage pogumno
odpotovati proti cilju, vedno znova z zaupanjem prisluhniti svojemu tihemu
notranjemu glasu in zvesto slediti energiji na poti srca.


Izgleda pa takole (no, moj je narisan na obesku iz fimo mase, ki se malo bleščika (družinski izraz, never mind):


Jp, bo prišlo prav. Težko si zamišljam boljšo popotnico ob začrtovanju poti čez naslednjih 365 dni.

Ni komentarjev:

Objavite komentar