četrtek, 26. april 2012

Miki miška in drugo ustvarjanje

Zadnje čase je kar naprej Fimo na sporedu. Seveda sem morala nove kačice takoj preizkusit. Tista rjavo bakreno turkizna mi je bila všeč, tele žive, poletne ter rdeče črne so mi pa tudi. Pa še pridejo, idej je še kar nekaj...
Vmes seveda izdelam kakšen "cukrček", ki trenutno še ni za objavo, je pa fletno tuhtat in poskušat. Ena ideja, ki se mi je po Artishu očitno usedla nekaj v ozadje je priplavala na površje, nastal je prvi izdelek, ki sicer rabi ponovitev v bolj natančni izvedbi, je pa fleten do konca. Pokažem najbrž med prazniki. Ena reč za eno izjemno punco je še v delu, prva faza je uspela kot je treba. Mikimiška, za katero sem idejo dobila tukaj, je pa tudi fina. Že delam nove, zanimanja je že doma veliko. :)

Rdeča in črno z belo in srebrno
Poletne žive barve. Sledijo še ozadja v ostalih barvah kačice - turkizna, roza, bola
Miki miška, navadna izvedba. Minnie bo z mašnco. :)

2 komentarja:

  1. Vsi izdelki so lepi, na prvi slikci zgledajo tako prefinjeno elegantni, na drugi pa nagajivo pisani:)) Super!

    OdgovoriIzbriši
  2. Uff kako smo pridni!!! In florustentne (ne znam napisat:), kaj šele izgovorit:)))) barve so IN!

    OdgovoriIzbriši