torek, 24. januar 2012

O rožah...

Debata s sinom:
- Mami, kdaj tale naša roža cveti?
- Mislim, da ne cveti.
- Kako se pa potem razmnožuje?
- Se mi zdi, da bi zrasla nova, če bi del odrezali in posadili.
- Aha, torej je samoobnovljiva dvokaličnica.
- ... (kaj človek odgovori na to?)


Ko sem prišla k sebi sem vprašala, kako pa ve, da je dvokaličnica in izvedela, da ve, ker ima olesenelo steblo, kar imajo samo dvokaličnice...


V času pogovora je imel nekaj malega vročine.


Jaz ne znam niti poguglat tiste flance, da bi dala slikco gor. :)

5 komentarjev:

  1. Me veseli, da nisem edina, ki modro molči ob takih izjavah, npr. o raznih fizikalnih pospeških, o katerih naša debatira s Slovonom, ali ob kemijskih formulah, ki jih malo stresa iz glave, ne da bi pri tem imela res pravega sogovornika ...

    OdgovoriIzbriši
  2. Fuf, tole je bil pa res zelo simpatičen pogovor...hm...:)

    OdgovoriIzbriši
  3. Update:
    Roža je schefflera. (info: babi)
    In menda, kot vse dvokaličnice, cveti. (info: svakinja biologinja)
    Naša ne cveti. (info: majcha iz prve roke).
    Sem prišla do ugotovitve, da naše pač "don't mate in captivity".

    OdgovoriIzbriši
  4. Odgovori
    1. MAde my day! Tole je pa res za na blog; tak lep razgovor, za znoret.

      Izbriši