četrtek, 24. november 2011

Freddie

Queene poslušam še iz časa, ko je bil Freddie še živ. Še na kasetah... Danes so v spomin dvajsete obletnice njegove smrti pesmi skupine Queen vrteli pogosto. Meni je bilo všeč. Uživala sem v marsikaterem njihovem hitu.
Ko sva se pred nekaj leti z DH odločala, ali naj greva v Beograd na koncert Queenov, je bila največja dilema "Queeni brez Freddieja? Hmmm?" Pa sva šla. Queeni s Paulom Rodgersom so bili odlični. Predvsem (ali zlasti) zato, ker se niti ni trudil biti Freddie. To pač ne gre in on to ve. Freddieja je v vseh pesmih kljub temu dovolj, lepo so se spomnili nanj tako glasbeniki sami kot s posnetki na zaslonih, tako da je bil koncert odlično doživetje. Ni nama bilo žal in če bo še kdaj kakšna priložnost, najbrž spet greva. Verjetno z mulčki. ker je glasba Queenov tudi njim všeč.
Danes sem se večkrat spraševala, ali danes v glasbi obstaja kdo, za kogar bo čez dvajset let še kdo vedel? Se bo kdo obdržal do otrok mojih otrok? Ali so stvari enostavno preveč hipne, da bi se lahko obdržale dolgo? Že tehnika crkne takoj po izteku garancije, sploh si ne znamo predstavljati, da bi danes kupljen pralni stroj delal 15, 20 let, kot so delali včasih...
Ne zgruntam, ali smo ljudje navajeni sprememb ali glasba enostavno ni več tako dobra?
Taka tema vsekakor rabi svoj link. Težka izbira, med toliko dobrimi, ljubimi.
Pa naj bo tale, ker mi je res noro všeč.

2 komentarja:

  1. Jaz mislim, da ima vsaka generacija svojo muziko in jaz ob raznih Queenih, U2, Cure-ih pa Guns and Roses... podoživljam srednejšolska čase, predvsem mi v spomin prikličejo različna čustva in so zame tako nenadomestljivi bandi.
    Spomnim se tudi tega dne, ko je Freddi umrl in je eden od sošolcev drugemu izrekel zjutraj sožalje. Ta pa ga je gledal kot tele, dokler mu ni pojasnil, da je Freedi umrl.Nato smo vsi žalostni poslušali njegov walkman in kaseto od Queen-ov.

    OdgovoriIzbriši
  2. Ja, se strinjam, da ima vsaka generacija svojo muziko.
    Se pa nekatere vlečejo iz roda v rod. :) Kot vidim pri mulčkih - oni kakšnih "zgodovinskih razlogov" nimajo, muzika jih pa gane, zanima, pa si jo kar poiščejo in vrtijo.

    OdgovoriIzbriši