ponedeljek, 11. april 2011

Nikolikje

Knjiga, kakršnih jaz ponavadi ne berem. Tole pa sem, z veseljem in užitkom.
Odštekana, fino napisana in lepo prevedena.
London nikoli več ne bo tak, kot je bil.  Mind the gap... uf

Knjigo imajo pri Založbi Sanje
Dva meni ljuba citata:

Richard je opazil, da so dogodki strahopetci: niso se pojavljali posamič, ampak so se združili v trope in se pognali vanj vsi naenkrat.
To sem tudi jaz že opazila, samo nisem znala tako fino napisat. ☺

Markiz je močno dahnil v svoje nohte in jih poliral na reverju svojega plašča. "Vedno sem čutil," je rekel, "da je nasilje zadnje zatočišče nesposobnih in da so prazne grožnje končno pribežališče skrajno bedastih."
Houk. ☺

2 komentarja:

  1. Me veseli, da ti je všeč ☺
    Naš S jo je komentiral: mami, ampak ta knjiga je čist odbita ☺
    Mogoče bi ti bila všeč tudi tale

    OdgovoriIzbriši
  2. Tudi mene je navdušila. In komaj čakam, da grem spet v London in se peljem s podzemno :-)

    OdgovoriIzbriši