torek, 15. oktober 2013

Dublin

Dublin je bil rezultat lanskega glasovanja na afterpartyju po Barceloni.
Še več mamic kot lani se je na mrzlo četrtkovo jutro z avtobusom odpravilo v Benetke, od tam pa odletelo v Dublin. Četrtkovo popoldne smo po namestitvi v hotelu preživele v prvem pohajanju po mestu in seveda prvih obiskih irskih pubov.
Po petkovem zajtrku (full breakfast, seveda, da dlje drži) nas je pred hotelom čakal vodič. Rdečelasi Garvan je poskrbel za pet urni pohod po mestu, s postanki ob ključnih točkah, natančno predstavitvijo zgodovine, politike, gospodarstva, kulture, izobraževanja, religije, jezika... kar se morda sliši dolgočasno ampak tako slikovito kot on to pove ne moreš drugače kot da uživaš v vsaki besedi in si zapomniš praktično vse, z letnicami vred (saj sta itak samo dve pomembni ;)). Vesela sem bila, da je bil v ta obhod vključen tudi obisk knjižnice v Trinity Collegeu, saj je The book of Kells ostala na "to see" spisku po prvem obisku deset let nazaj. Ja, impresivna zadeva, tako knjiga kot knjižnica.
Tako dolg pohod se seveda spodobi zaključiti v pubu, ob dobri hrani in obveznem pivu.
Počitek je bil kratek, saj smo zvečer imele rezerviran irski večer. Obrok s tremi hodi, pijačo po izbiri, živo irsko glasbo in irske plese.
Sobotno jutro je imela vsaka zase, planiran je bil edino obisk Guinness Storehouse-a. Do takrat smo šle vsaka po svoje - nakupovanje, pohajanje, obisk raznih znamenitosti. Jaz sem si vzela čas za obisk muzeja, si privoščila kavo, našla darilce za domačega kitarista, ujela par finih fotk, saj sem si vzela čas za pohajanje tudi po malo manj tradicionalno obleganih koncih.
Guinness storehouse je bil in je še prav impresivna reč. Z obveznim Guinnesom, ki je vključen v ceno vstopnice na vrhu stavbe, od koder je razgled na vse mesto.
Kasnejši čas smo nekatere izkoristile za obisk Old Jameson Distillery. Pivo in viski sta pač, no, klasika. Lušten ogled, zanimiva razlaga, na koncu seveda degustacija. Imela sem priložnost poskusiti ameriški, škotski in irski viski pri punci iz skupine, ki se je udeležila degustacije. Če doma piješ viski so "vsi enaki". Jaz od ostalih ločim samo enega, ki ga imamo, ampak je tako izrazito specifičen, da se res ne da zgrešiti. Ko poskusiš tri različne hkrati pa zaznaš razlike in vse tisto, kar je vodič razlagal med ogledom.
No, vesela sem tudi, da smo ob kavi z vodičem dovolj klepetali, da sem izvedela še za eno irsko pijačo - hot whiskey. Limona, klinčki, med ali sladkor, viski, voda. Menda je odličen ob prehladih. Po sestavinah sodeč zna biti res fino. Če nič drugega ti je verjetno po kakšnih štirih porcijah vseeno, če si malo bolan :)
Večer je bil spet prost, zaključile smo ga v pubu. In nadaljevale v taveliki hotelski sobi (vse smo imele eno majhno luknjo s posteljo, dve sta imeli znatno več prostora). No, kar nekaj se nas je nagnetlo tam in krajšalo noč. Vstajanje ob pol petih in pot domov sta poskrbeli, da je bila nedelja na malo bolj nizkih obratih.
Vtisi? Spet je za mano nepozabno potovanje. Srečala sem se z mojimi "barcelonskimi" puncami, spoznala nove.
Mesto je še vedno super - pozitivno, ne preveliko, toplo in prijazno. Še vedno je na vrhu lestvice po številu izgubljenih kovancev. Izkupiček sicer ni bil tak kot deset let nazaj, ko se je našlo tudi evrski kovanec na tleh, najbrž recesija dela svoje ☺, se je pa kar nekaj nabralo. Ponavadi na potovanjih kar največ hodim peš, se več vidi in doživi kot če se prevažaš okrog - v Dublinu je to izvedljivo brez kakršnihkoli težav. Vse je blizu.
Nasmejala sem se do sitega, vsak dan. No, skoraj do sitega, smeha res ne more biti preveč. Smejala sem se še več kot lani v Barceloni. Me zanima, kakšne nasmehe je tokrat ujela naša fotografinja. Zadnji večer je bil sploh priceless. Aja, in v Dublinu ni bilo tri dni niti kapljice, kar je manjši čudež. Seveda govorim o dežju. ;)
Doživetje je bilo super, družba tudi, tako da se veselim afterpartyja, ko določimo, kam gremo prihodnje leto.
Foto utrinki:
Pogled na Ha'penny bridge

Detajli iz The Book of Kells

Nabiralniki so bili nekoč angleški. Irci so jih prebarvali zeleno

James Joyce in njegov Ullyses sta pomembna. Takih napisov je v mestu kar nekaj po tleh

Guliverjeva potovanja - prizor na fasadi

Pisane fasade ob dublinskem gradu

Sladica (apple tart)

Detajl na enem od mostov

Kupola v National Museum

Nasmejana hiška. Ko sem jo videla, sem se spomnila na omaro iz Beatuy and the beast :)

Kolaž fasad

Guinness storehouse ima polno finih napisov

Oglasi iz določenih obdobij v "avtentičnem okolju"

Najstarejša harfa. Guinness jo ima, prav tako je (obrnjena zrcalno) na irskih kovancih.

Napisi vseh sort

Luči
Večerni pogled z mostu

Notranjost Temple Bara

Harfistka na ulici. Spet sem na poti srečala nekoga, ki mi je s svojo glasbo in pojavo polepšal dan

Lestenec v The Old Jameson Distillery - iz steklenic

majcha - strašno nasmejano sončno prijazna
Blog: http://majchin.blogspot.com/
Ustvarjanje: http://www.facebook.com/MadeByMajcha

3 komentarji:

1. Čudovito! Poneslo me je v daljnje 1989, ko sem bila sama tam. Med drugim videla tudi the Book of Kells. Viskija se pa nisem dotaknila, ker me je Guinness dotolkel.

2. Na zanimiv način si opisala svojo potovanje s puncami v Dublinu. Prav vesela sem, da sem bila del zgodbe tudi sama.