ponedeljek, 4. oktober 2010

Nagrada za blog

Alcessa, (a.k.a. Losulja) mi je podarila nagrado. Ker imam v tem postu namen postoriti še nekaj drugih reči, si bom drznila navodila kar kopipejstat.


The rules are:
1. Save the image above and post it on your own blog.
2. Pass the award on to 12 fellow bloggers.
3. Link the nominees.
4. Let nominees know they have won this award by commenting on their blog.
5. Share the love and link to the person you received this award from.

Alcessa, hvala. V moje življenje si prinesla... hmmm... nove rubrike, zanimivo kuharijo pa fajn zapise. Super si.

Čaka me še "12 fellow bloggers". Uf, mojih "fellow bloggers" sploh nimam preštetih. Kaj šele razvrščenih. In kako naj človek tole korektno napiše, če je Sandra zaprla štacuno in Daisy še ni našla časa za odprtje? Poleg tega sem se sama priklikala do mnogih blogov preko "mojih blogov". In te nagradice kar krožijo in krožijo... Zato
- malo ker je ravno prava prilika,
- malo ker je postalo kar dolgotrajno opravilo da pokukam k eni na spisek pa k drugi na spisek (da ne omenim da zdaj en spisek manjka, ane Sandra) če je kaj novega
- pa potipkam in poklikam še par tistih ki jih nimam na spisku
- pa ker je vse skupaj naredilo "klik" ko sem brala pri M poročilo o nagradici... Drage moje, dragi moji - tadaaaam - Majcha odpira seznam "najljubših" blogov. Permanent link torej, tako da sem še vedno znotraj pravil. :) Nagradice po mojem že vse imate, vsekakor bi jih pa podelila tudi tistim, ki še bodo našli prostor tam desno spodaj.

Ampak to še ni vse. Če preberete do konca boste videli, da je nagrada še ena.



1. Post who gave you this award.
2. State 10 things you like.
3. Give this award to 10 other bloggers and notify them with a comment.

Ad 1: Alcessa (a.k.a. Losulja)
Ad 2: Deset stvari, ki jih imam rada... No prav. Družina, sorodniki in prijatelji so izključeni - ne morem jih šteti med stvari, no. V naključnem vrstnem redu: smeh, sonce, vodo, potepanja, barve, ustvarjanje, barve, klepetanje, knjige, kavo, čokolado, jesensko listje, pomladno cvetje, sestavljanke, internet... sem že čez, ne...
Ad 3: Vsi desno spodaj polinkani, prosim, sledite navodilom zgoraj. :)

Tole je odlična prilika, da se vam, drage punce in slovon (edini moški, če kaj vem), zahvalim za vse zapise, fotke, izdelke, ki mi vedno znova polepšajo dan. Lani enkrat jeseni sem se od daleč začela spogledovati z mislijo na blog, potem je misel kar rasla in rasla, pa sem in tja se je našla kakšna primerna brca v rit in je nastal tale moj blog. Priznam, da sem bila najprej v dvomih, če bo sploh šlo pa če bom mela kaj pisat pa tisoč tistih vprašanj, ki te po malem glodajo. Kaj naj rečem, takrat sem tudi ob spremljanju ostalih blogov razmišljala, da bom enkrat v daaaaljni prihodnosti ob stoti objavi podelila kakšno nagradico svojim bralcem. Tale je stočetrta. Sploh ne vem, kdaj mi jih je ratalo toliko napisat, res ne... Si bom pač zmislila kakšno drugo številko za nagradico, če sem že stotko spregledala.

7 komentarjev:

  1. Dokler uživaš ob pisanju in klepetanju, ima blog svoj dober namen, ne da? :-)

    OdgovoriIzbriši
  2. Kup enih pozitivnih stvari najdem pri tem bloganju. Spoznala sem fajn ljudi. Virtualno in zares. Naučila sem se dela z novimi orodji. To vedno pride prav. Zabavam se ob pisanju vsakega zapisa (ali pa odleže, če stresem kakšno zoprnijo iz sebe). Všeč mi je, ker dobivam pozitivne feedbacke - ljudje me radi berejo. In kaj je lahko lepšega kot če nekomu malo polepšaš dan?

    OdgovoriIzbriši
  3. Pridna si s pisanjem, rada te preberem in če le imam minutko ali dve tudi kaj napišem :-)

    OdgovoriIzbriši
  4. :) ej, bejba ... večkrat se spomnim na TISTI sex v mestu ... dobro, da je bil četrtek, da smo bile vse malo cinično sex-v-mestu-nastrojene in da smo svoje občutke delile ... če ne ... mah ja, če čebela ne bi če imela, bi čebela bila bela ...
    Vesela sem, da te imam (spet) - v kakršnikoli obliki :)

    OdgovoriIzbriši
  5. To majcha! En giveway bi bil super! Čaki, a to pomeni, da sem dobila nagradico? Sunshine award? yeeeeeeeeeee

    OdgovoriIzbriši
  6. Ja, Tashky, maš nagradico. Kar hitro pisat!

    OdgovoriIzbriši