četrtek, 14. oktober 2010

Drobižki (6)

Stvari, ki jih kupiš v hipu, se običajno izkažejo kot najboljši nakup. Po kar nekaj triminutnih nakupih sem se v soboto obrnila in šla domov. Obstaja namreč reč, ki se ji reče minus na TRR. Enostavno si nisem upala še v kakšno trgovino... Vsekakor sem bila pa v Outletu prezadovoljna, da ne živim na veliki nogi.

Prijavila sem se na izpit. Point of no return torej. Uf... Tečaj šivanja se premakne na pomlad.

Zdravstvene tegobe nas še kar ne zapustijo. RES je že skrajni čas, no...

Vedno je pravi čas, da se človek nauči risat srčke. ALT in trojka na tipkovnici. M, vidiš, pa je tudi slab dan za kaj dober. ♥ Alcessa, hvala! ♥

Center je zgodaj zjutraj izumrt. Večino stvari odprejo ob devetih, kar me sicer ne moti - razen takrat, ko sem že ob nekaj čez osem v mestu in bi rabila malo crkljanja. Namesto čokoladne tortice sem si privoščila stikanje po Konzorciju. Pasalo je skoraj enako, bo treba v lov po Cobissu in pisat Božičku. Knjig na to-do listo ne zapisujem več. Zdaj fotografiram naslovnico z mobijem. Je hitreje.

Dan mi je malo polepšala ena gosp(odičn)a, ki je bila sprva videti strahotno poštirkana in uradna in stroga v neki belo črni kombinaciji, dokler nisem opazila, da ima zraven obute navihane rdeče čeveljce. Kjut!

Obeta se popoldne brez otrokinje. Slava mami, ki je poleg svojega otroka pripravljena odpeljat iz vrtca še nekaj ostalih in se z njimi zabavat celo popoldne.

Napad kašlja, ki te doleti takrat, ko bi se spodobilo biti tiho, je samo za spoznanje manj neprijeten kot napad kihanja in vseeno bolj primeren kot napad smeha. Se spomnite giggle loopa iz Parčkanja?

3 komentarji:

  1. Pri meni imaš pesti za izpit in za vse ostalo, za kar jih mogoče rabiš ☺ za TRR ti sicer ne morem poskrbeti v tisti smeri, ki bi ti ustrezala, kakšno pest ti pa vseeno lahko stisnem.
    Se pa strašno strinjam s tvojo četrto točko - Alcessa hvala, da si obupen dan spremenila v nekaj pozitivnega ♥♥♥ srce si!

    OdgovoriIzbriši
  2. Ma ja :-) Kot po navadi, sem vam samo kazala, kaj jaz vse znam :-)

    (drugače pa sem včeraj skoraj cel dan visela pred PC-jem in gledala video reševanja rudarjev in se veselila za vsakega posebej. Tam proti polnoči sem šla še enkrat preveriti, ali res vse gladko teče ...:-) Mi je dalo ful energije. )

    OdgovoriIzbriši
  3. M, hvala za pestke. TRR ni v kritičnem stanju, ampak če bi mi šlo še naprej tako dobro kot v soboto pa ne vem, kako bi se končalo ;)

    Alcessa, ti se kar še pohvali s čim tako fletnim, saj vidiš, da je toplo sprejeto.

    OdgovoriIzbriši