torek, 20. marec 2012

Rešen neuspeh

Zadnjič sem pripravljala eno luštno darilo za eno punco. Zamislila sem si ogrlico z nekaj listki, vmes bi dala perlice itd. Pa sta bila dva od listkov mehurjasta. To se mi je zdaj že večkrat zgodilo in sem čisto nesrečna, ker se tega vraga ne opazi dokler ni že prepozno :(
En od teh listkov mi je prišel pod roke, ko sem iskala, če imam kaj primernega za darilo za sinovo sošolko. Ker me ne bo, je smiselno, da jaz pripravim darilo, da dedija in babi ne obremenjujemo še s tem, je skrb za mulčke čisto dovolj.
Mehurje sem navrtala, skozi luknjice napeljala zajlico z nanizanimi perlicami, jo zaključila s štoparjem (ja, ja, slovenščina, saj vem...). Da je primerno za mlado damo sem dala vse skupaj na daljšo živahno bombažno vrvico, ki pa sem jo zavezala tako, da konca bingljata spodaj, nanju sem nanizala še nekaj perlic in ju zamotala okrog žičk. Gospodična ju bo najbrž prepletla drugače. Obesek je zdaj celo obojestranski. Vesela sem, ker sem uspešno porabila nekaj, kar bi sicer zavrgla, ker v osnovi "ni ratalo". Če bo še prejemnica zadovoljna, je pa zmaga na celi črti.

1 komentar:

  1. Ena punca je bila full zadovoljna s tistim luštnim darilom :). Pomoje bo tudi ta sošolka...

    OdgovoriIzbriši