ponedeljek, 21. marec 2011

Pomlad

Prvi pomladni dan je. Tudi hude katastrofe zadnjih dni tega niso premaknile.
V petek sem še v sivem jutri ujela dva čmrljčka, ki sta se pasla po hijacinti, ki sem jo prestavila pred vhod. Prijazno darilo za RD od ene maksi fejst punce, ki pa čisto premočno diši, da bi jo imela na kuhinjski mizi, kot sem sprva načrtovala.


Danes je bil sicer lep sončen dan, ampak zunaj nič prijazen. Pihalo je čisto preveč za moj okus in se ni bilo fino potikati zunaj. Je bil pa prvi pomladni, kar ni slabo.
Resno smo razmišljali o vrtu, kaj nas čaka letos.
Pomlad s sabo nujno prinese tudi "silvestrovanje". V računovodstvu smo pač malo čudni. :)
Ko se resno konča pa napoči tisto fino pomladno brbotanje. Thomas Mann je nekoč napisal:

Pomlad... najstrahotnejši letni čas...
Ali sploh morete dojeti eno samo pametno misel,
ali sploh morete v miru narediti najmanjšo stvar,
če vam tako nespodobno škrablja po krvi
in če vas vznemirja vse polno občutkov,
ki ne sodijo sem, in brž ko jih premislite,
se izkažejo kot neuporabna šara...

Meni je všeč.
Dobrodošla, pomlad!

2 komentarja:

  1. Dobro je strnil občutke pomladanske raztresenosti tale Mann. :D

    OdgovoriIzbriši
  2. Ti (oz. on) to o zaljubljenosti al pomladanskih alergijah? ;)

    OdgovoriIzbriši