četrtek, 6. januar 2011

Red

Stvari se spravljajo v red.

Uredila sem kup papirologije.

Otrokinji so pobrali šive in gre jutri v vrtec.

Sine sicer še je antibiotike ampak smo angino pregnali do te mere, da že od srede hodi v šolo.

Pospravila sem precejšen del zaloge blaga. Na Totally tutorials sem našla link na tole objavo.
Uau, genialno, simpl, poceni, učinkovito. Jaz sem v to investirala - stare škatle (ja, nismo še fertik s selitvijo, bomo pa kmalu) in nekaj časa. Škatle sem razrezala na kartone formata cca A4, okrog navila blago in vse skupaj zložila v škatle, ki so bile že prej namenjene blagu, ampak je bilo brskanje po njih sila neprijetno. Če imate količkaj problemov s shranjevanjem in iskanjem blaga, tole toplo priporočam.


Dodana vrednost tega je tudi v tem, da se mi je zdelo tako hudo imenitno, da sem pospravila še nekaj dodatnih škatel, da sem ja prišla do ustrezne količine kartonov. Tako da zdaj ustvarjalnica, ki je bila prostor, ki ga najlažje "založimo" s šaro, dobiva kar fajn podobo.

Otrokinja mi vsake toliko prinese kakšen izdelek. Seveda mi ga dostavi v pisarno, na mizo. In potem poskušam najti kakšno pisarniško stvar med listom z bleščicami, kakšnim velikim 3D izdelkom, risbicami z raznimi gubami, dodatki, vseh možnih formatov... Uf, pa bognedaj kaj pomečkati, uničiti,... Sandri dolgujem večno hvaležnost za njeno idejo, kava in tortica pa čim bo prilika. Zdaj v moji pisarni domujeta dve kljukici, vsaka namenjena svojemu obešalniku, ki nista le navadna obešalnika ampak imata še dodatne kljukice za obešanje. Hudo fensi. Shranjena sta bila v kleti, ker sta za v garderobno omaro ravno zaradi tistih (zdaj tako prikladnih) kljukic neznansko zoprna.


In rešila sem zagato s perilom. Sušili smo ga v pralnici, potem smo se trudili, da smo čimmanj zmečkanega prenesli v spalnico (vmes je 29 stopnic in troje vrat), ga tam zložili in posortirali v omare. Adijo pamet v glavnem. Čeprav vseeno manj nadležno kot likanje. ;) Ampak jaz ne bi bila jaz, če ne bi tako dolgo gruntala, kako bi situacijo izboljšala, dokler nisem zgruntala. Za cele 3,99 € sem si ob zadnjem obisku Ikee omislila namizno likalno desko. Ki mi omogoča zlaganje perila na pultu v pralnici (ki sam po sebi ni ravno fajn za zlaganje čistega perila), tako da večji del kolovratenja s perilom odpade. Odnesem košaro zloženega, razdelim kupčke, mission accomplished. Desko pa zložim in obesim na mesto, kjer se jo enostavno doseže, ni pa izpostavljenja madežem razlitega praška, mehčalca, kapljicam vode iz korita in ostalim nevšečnostim, ki jim je izpostavljen pult v pralnici.

V glavnem, strašno zadovoljna sem z opravljenim. In če se še tako čudno sliši, veselim se jutrišnjega prvega normalnega delovnika v tem letu.

2 komentarja:

  1. Nekaj se govori o kavici in tortici, hehe. Evo mene, za to imam vedno čas. :)

    Se zmeniva ... pa čim prej, da si ne premisliš.

    OdgovoriIzbriši
  2. Vi bi morali pisati za kakšno firmo. Lepo napisano, še boljši opis v profilu. Čestitam.

    OdgovoriIzbriši