sreda, 1. december 2010

Lepo je

Lepo je preživeti prijeten večer v fini družbi.
Čeprav je vse zasneženo, te posebna snežinka lahko vseeno razveseli.


Skvačkana by M
 Škoda, ker so okoliščine preprečile, da bi nas bilo še več.
Ampak ponovimo kmalu.
Za spoznanje bolj delovno.
Se že veselim.
Hvala za večer, punce!

5 komentarjev:

  1. Tudi tebi hvala za darilce, M za snežinko, ostalima puncama pa za dobro družbo. Vsekakor upam, da še ponovimo.Če pa bo naše naslednje srečanje delavno - ustvarjalno, se pa toliko bolj veselim.
    Daisy

    OdgovoriIzbriši
  2. Krasne ste!
    Ponovimo ob priliki :)
    Hvala za darilca, snežinke so že na programu za proizvajanje :))) Samo še plonk-listke počakam :)

    OdgovoriIzbriši
  3. ☺ Ja, fajn je blo in definitivno sem za ustvarjalno ponovitev ... Ampak, a veš, k si ti tole objavljala, sem jaz ravno klela cestno službo v naših krajih ... sem se tja do pol ene še konkretno nakidala :o

    OdgovoriIzbriši
  4. Khm ... evo mene. :)

    Moja snežinka je že na smrečici, kazalo za knjige med listi, spomini prijetni. Slike bodo. Čez vikend.

    Ja, naslednjič bo pa ustvarjalno. In upam, da v še večji zasedbi.

    OdgovoriIzbriši