ponedeljek, 7. junij 2010

Najboljše darilo (drugi del)

Predvidevanja so se uresničila. Pozajtrkovali smo zunaj, pri kavici je dobil darilo. Obraz, ki ga je sestavil pri odpiranju se je pri nama z DH vtisnil v kotiček "neprecenljivo". Saj veste, široko odprte oči, malo odprta usta, potem pa krik čez pol Šiške: "Uau, Talenti!" Pa en čas je prekladal tiste vstopnice po rokah in prijavil: "Pa saj sta rekla, da vstopnic ni več." Ja, dete, smo jih kupili ko si prvič izrazil željo, do takrat, ko si jo drugič so res že pošle. Za zraven sem pripravila še kupončke. Za kokice ter za glasovanje za izbranega kandidata z mojega in DHjevega mobitela. Med oddajami smo se glasovanju izogibali (divja cena), za rojstni dan in ker so bile želje po izražanju podpore res velike smo potem to vključili v darilo. Kar je bilo sprejeto z navdušenjem.
Načrte za nedeljo smo potem priredili. Sledilo je igranje, zunaj pripravljeno kosilo (DH zna z žarom, pa še kako), za naju kava pri sosedovih, za otroke preganjanje z žogo na bližnjem igrišču. Potem pa tuš, pa v Tivoli. Ob sedmih, zaradi drugega presenečenja. Bivši sosed ju je prijazno popeljal "v zakulisje". Imela sta priložnost pokukati v "mami, a veš, tja smo šli, kjer majo kup kamer pa mikrofonov pa...." - ne sledim točno, kam, ampak v tisto jedro, kjer vlečejo celotne niti za šou. Še dobro, da smo bili zgodaj, saj je bila dvorana že skoraj polna. Komaj smo dobili štiri sedeže skupaj.
Sledilo je nekaj, čemur mirno rečem vrhunska predstava. Sama sem prvo oddajo spremljala iz firbca. Jo skoraj ugasnila po četrt ure, ker je bilo vse skupaj za en bohpomagi, ampak se je potem presenetljivo razvila. Ej, kaj ljudje pri nas vse znajo in zmorejo! Spremljala nas je skozi nedeljske večere in priznam, da sem očarana. Tako nad tistimi, ki so se do sedaj skrivali kdo ve kje kot nad tistimi, ki imajo "jajca" priti na oder z nečim, kar še za doma ni dobro, kaj šele za v javnost.
Žirija že za petdeset polfinalistov ni imela lahkega dela, ob odločitvah med drugim in tretjim v vsaki polfinalni oddaji sem bila vsakič znova hvaležna, da meni ni potrebno sprejemati odločitev.
Finale? V dvorani je bilo absolutno prevroče, to je pa čisto edini minus pri vsem skupaj. No, pa to, da si bomo določene točke ogledali še na posnetku, ker se od daleč ne vidijo tako dobro kot na TV, kar pa več kot odtehta fantastično vzdušje. Že pri vhodu smo dobili sponzorske čokolade in sponzorsko pijačo, tako da je bilo tudi čakanje na začetek in kasnejšo vročino lažje prenašati. Voditelja sta bila meni všeč. Ne preveč poštirkana, zabavna, ampak z ravno pravo mero. Mi smo se režali že dvajset minut pred oddajo.
Nastopi so bili res fenomenalni. Dvorana pri večini na nogah. Videlo se je dovolj dobro, ker smo šli namenoma na tribuno. Fanta sta pa na stolih stala in videla celotne nastope tudi takrat.
Po mojem mnenju so čudovito izpeljali tokratni "VIP talent show". Pripeljali so namreč vse, ki so v polfinalnih oddajah izpadli zaradi odločitve žirije. Vsi so si zaslužili finalni nastop - in ga tudi dobili. Malo drugače, ampak so ga. Res lepo.
O zmagovalki in ostalih tekmovalcih ne bom razpredala, debat je že nekaj tednov povsod dovolj. Zanjo ta zmaga lahko prinese marsikaj, pa ji želim, da se ji obrne v pozitivno stran. Če pri teh letih takole prenese vse pritiske, odpoje pred polno dvorano Tivoli, odpoje še enkrat po razglasitvi, potem najbrž že je nekaj tapravega v njej.
Mi smo preživeli odličen večer, ki si ga bomo zapomnili za dolgo. Pa še dolgo si bom med oglasi želela stand up comedy namesto pralnega praška, depilacijske kreme ali jogurta.

3 komentarji:

  1. Waw, fajn, da je tako uspelo :)
    Pri nas je bil prižgan TV, občasno sem pokukala in pri prvem kukanju ugotovila, da nima nobene veze, da vas iščem med množico ...
    Sem te pa hotela vprašat, kaj ste imeli med reklamami :) super!

    OdgovoriIzbriši
  2. Vida sem imela priliko poslušat že parkrat in moram priznati, da mi je bil kul, še preden je postal talent :)
    Odlično ste izpeljali darilni del in sem tdui sicer nenehno mislila na vas :), ko sem gledala vso to množico glav, ki je uživala ...
    ja, o zmagovalki ne bi, ima nekaj v sebi, a je po mojem bilo ene par boljših od nje ... da o tem, kaj pomeni taka stvar za tako majhno bučo, raje ne komentiram. Bomo videli čez nekaj let ... konec koncev - a kdo morda ve, kdo je Heidi? Punčka, ki je prodala tisoče plošč in kaset s pesmico Naš kuža? Kje je že zdaj?

    OdgovoriIzbriši
  3. Jaz sem vse skupaj vzela kot - zabavo. V komentarje o izboru se ne spuščam, to res počnejo drugi že od začetka, pa se mi ne da.
    Nastopajoči so bili tam, izbrali so jih drugi, prijavili so jih drugi, jaz sem šla gledat šou, ki je kot tak več kot izpolnil vsa moja pričakovanja. Ustreznost izbire, okus gledalcev, populacija, ki glasuje, ali je res zmagal najboljši, način izbire, nenazadnje "mešanje jabolk in hrušk" v istem show-u - vsaka stvar zase dopušča debato zase. Ki ni namen mojega posta.
    Osebno, če bi se morala včeraj dločiti, bi imela hudičevo težko izbiro. Ker bi izbirala med recimo petimi, ki so mi bili res všeč in so se mi zdeli vsak po svoje res dober.
    Čez nekaj let? Vprašanje, če bi čez nekaj let slišali o komer koli, ki bi bil včeraj zmagovalec namesto Line. Že na svetovni "zaresni" sceni ne delajo več ljudi, ki bi se obdržali desetletja, kot so se recimo Rollingi ali Madonna ali junejmit. Stvari se pač instantizirajo (je to sploh beseda?), na vseh področjih. Tako kot čez dvajset let ne bomo slišali za praktično nikogar, ki je trenutno "in" na sceni tudi hladilnik, ki ga kupimo danes, čez dvajset let ne bo več delal (tisti, ki je v kleti, kupljen pred tolikim časom, pa še kar deluje).

    OdgovoriIzbriši